Organisator gevraagd voor In Between Café IJsselstein

Deel dit bericht!

We zijn op zoek naar iemand die bijeenkomsten wil organiseren en begeleiden.

Eens per maand organiseert In Between Café IJsselstein een bijeenkomst voor werkzoekenden en opdrachtzoekenden. Op dit moment is dat online, maar zodra het weer mogelijk is kunnen we weer gebruik maken van een ruimte in de bibliotheek. De bijeenkomsten kenmerken zich door de open en gemoedelijke sfeer. Na het volgen van de workshops wordt vaak nog (lang) gezellig nagepraat.

Wat ga je doen:
– Interessante workshops bedenken en organiseren.
– Deelnemersadministratie en mail bijhouden; de financiën op orde houden.
– Promoten van onze bijeenkomsten via de website, flyer, kranten en social media.
– Aanwezig zijn bij de maandelijkse bijeenkomst en kleine dingen regelen zoals flyers ophangen en koffie zetten.

Wat brengt het je:
– Een mooie activiteit en werkervaring erbij.
– Voldoening en direct resultaat van je werk.
– Anderen helpen bij hun zoektocht naar een nieuwe baan of opdracht.
– En daardoor nieuwe inspiratie en motivatie! Ook voor eventuele eigen sollicitaties.

Functie-eisen:
Enthousiasme en motivatie is belangrijker dan ervaring!
Uiteraard zul je goed worden begeleid door de huidige organisator.

Meer informatie:
Stuur een berichtje naar inbetweencafeijsselstein@gmail.com

Dit vind je misschien ook leuk...

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *